Kas kaiš Sastrēgumstundai ? 161

Autors:Iveta Kažoka

Pieci novērojumi par LTV1 raidījumu "Sastrēgumstunda". Lasi

Digits

IESPĒJA: Kā interesanti un saprotami pasniegt būtiskas ekonomikas tēmas? Seminārs žurnālistiem 

Autors:Providus.lv

Semināra mērķis ir iepazīstināt Latvijas žurnālistus ar galvenajām datu bāzēm, kas apkopo būtiskus ekonomikas datus; dziļāk apskatīt konkrētu uzņēmumu finanšu atskaites; izmantojot piemērus, analizēt kā veidot materiālu - varoņu atlase, stāstījuma uzbūve un analīze. Lasi

1381459920 2b09d7dbe8

IESPĒJA: Vasaras skola žurnālistiem, 15-17 augusts 

Autors:Providus.lv

Kā izmeklēt organizētos noziegumus sportā, kā veikt intervijas ar viegli ievainojamiem avotiem, kādas ir izmeklējošās žurnālistikas alternatīvās metodes - šīs un citas tēmas būs daļa no izmeklējošās žurnālistikas vasaras skolas Rīgā. Lasi

4268043507 fc68efa185

IESPĒJA: Training Programmes for Journalists 

Autors:Providus.lv

Rīgas ekonomikas augstskolas Mediju studiju centrs piedāvā darbnīcu Baltijas valstu žurnālistiem. Lasi

Article research 1e4ac20bb63aee5492853c84556a2de54571efc0425d62b84a0cec8d841f82ac

Iespējamo slēptās reklāmas gadījumu analīze medijos pirms 2005. gada pašvaldību vēlēšanām 

Autors:-

Ziņojuma mērķis ir identificēt un analizēt slēptās reklāmas gadījumus medijos pirms 2005.gada pašvaldību vēlēšanām. Lasi

Article research 1e4ac20bb63aee5492853c84556a2de54571efc0425d62b84a0cec8d841f82ac

Iespējamās slēptās reklāmas gadījumu analīze medijos pirms 8. Saeimas vēlēšanām 

Autors:-

ANOTĀCIJA

Analīze par iespējamajiem slēptās reklāmas gadījumiem medijos veikta projekta “Atklāti par 8. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm” ietvaros, lai iegūtu pilnīgāku priekšstatu par faktisko finansu apjomu, ko politiskās partijas tērē priekšvēlēšanu aģitācijai.
Lasi

Lasītākais